تکنیک های طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

به طور خلاصه، تکنیک های طراحی وب سایت به معنای برنامه ریزی، ایجاد و به روز رسانی وب سایت هاست که در شرکت طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. تیم طراحی در شرکت طراحی وب سایت همچنین خدمات معماری اطلاعات، ایجاد ساختار وب سایت، رابط کاربری، ارگونومی منوها و مسیر هدایت لینک ها، طرح بندی وب، کاربرد مناسب رنگ، تضاد، فونت و تصاویر (عکس ها) و همچنین طراحی آیکون را انجام می دهد.

تمام این عناصر به صورت ترکیبی طراحی سایت ها را تشکیل می دهند. اغلب معنای طراحی تنها به عنوان یک جنبه بصری شناخته می شود. در حقیقت، طراحی سایت شامل عناصر انتزاعی بیشتری از قبیل قابلیت استفاده، ارگونومی، روش های طرح بندی، عادت های کاربران، منطق ناوبری و سایر مواردی است که استفاده از وب سایت ها آسان کرده و به یافتن اطلاعات سریع تر کمک می کند.

در شرکت طراحی وب سایت گاهی اوقات برای تعریف طراحی، بر بخش فنی طراحی سایت تاکید می شود. مطمئنا، ساختار وب سایت مدرن شامل اسکریپت های سرور مانند  php، asp  و cgi است، بخش بصری وب سایت ها در شرکت طراحی وب سایت با HTML و CSS تعریف می شوند، تجربه کاربری مناسب با جاوا اسکریپت دینامیک و آژاکس افزایش یافته است.

برای مشاوره به افراد با دانش فنی ضعیف در شرکت طراحی وب سایت، به جای صحبت در مورد جزئیات فنی، ما بر قابلیت ها تاکید می کنیم، به عنوان مثال، تا چه حد ممکن است بتوانید یک وب سایت را از طریق سیستم مدیریت محتوا به روزرسانی کنید و ویژگی هایی که برای کاربران قابل مشاهده است ذکر می شوند.

به طور کلاسیک، شرکت طراحی وب سایت شکل ظاهری یک وب سایت را توصیف می کند. رویکرد کلاسیک شامل کنتراست، رنگ، تعادل، تاکید و اهمیت، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، اشکال، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون، بافت پیش زمینه و فضای کلی طراحی سایت است.

تمام این عناصر در شرکت طراحی وب سایت با اصول اساسی طراحی ادغام شده اند تا یک نتیجه فوق العاده را که مطابق با اهداف تعیین شده برای وب سایت است، ایجاد کنند.

متن قبل: طراحی وب سایت و کارکردها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: